Posiadamy nowoczesną dwuosiową hamownię obciążeniową 4×4.
Urządzenie to umożliwia wykonywanie usług dostępnych w naszej ofercie w samochodach osobowych napędzanych na przednią, tylną oraz obie osie w trybie obciążeniowym. Dzięki opcji synchronizacji osi możliwy jest również pomiar samochodów z dołączanym napędem na obie osie.
Mamy możliwość wykonywania pomiarów takich parametrów jak:
moc i moment obrotowy silnika,
moc przekazywana na koła,
moc strat układu przeniesienia napędu.
Posiadamy możliwość symulacji różnych warunków i obciążeń drogowych
w trybie stacjonarnym, co pozwala nam wykonywać:
indywidualne modyfikacje oprogramowania sterowników silnikowych (chiptuning),
indywidualne modyfikacje oprogramowania sterowników skrzyni biegów (chiptuning skrzyni biegów),
indywidualne modyfikacje z wykorzystaniem modułu cyfrowego (powerbox tuning).
Informacje na temat urządzenia:
hamownia dwuosiowa obciążeniowa z dwoma hamulcami elektrowirowymi: 2x 360 kW,
maksymalna moc testowanego pojazdu: > 1000 KM,
rozstaw osi: 220 – 335 cm,
maksymalna wysokość testowanego pojazdu: 280 cm,
maksymalny nacisk na oś: 2900 kg,
błąd pomiaru: +/-2 KM,
powtarzalność pomiaru rzędu: 0.1 KM,
normowanie parametrów wg normy: DIN70020.
Dzięki zastosowaniu w wykonywanych przez nas usługach hamowni, wyeliminowana została konieczność przeprowadzania jazd testowych na drogach publicznych.